Reviews
お客様の声
-
ANO ONE2026-05-25自分で傷をつけてしまった箇所を飛び込みで補修のお願いをしたら、快く直してくださいました。次はコーティングなどもお願いしたいです。 (Translated by Google) I dropped in to ask them to repair a scratch...自分で傷をつけてしまった箇所を飛び込みで補修のお願いをしたら、快く直してくださいました。次はコーティングなどもお願いしたいです。
(Translated by Google)
I dropped in to ask them to repair a scratch I'd accidentally caused, and they kindly fixed it for me. I'd like to ask them to do some coating work next time. -
NK2026-04-11
-
加藤千尋2026-03-23
-
Ryo o.2026-03-05ゴーストフィルム施工とコーティングをお願いしました。周りとは被らないゴーストフィルムがお気に入りです😆コーティングは新車ぶりのツヤが復活しました!とても丁寧に作業していただきました。またお願いしたい...ゴーストフィルム施工とコーティングをお願いしました。周りとは被らないゴーストフィルムがお気に入りです😆コーティングは新車ぶりのツヤが復活しました!とても丁寧に作業していただきました。またお願いしたいです。
(Translated by Google)
I had them install a ghost film and coat it. I love the unique ghost film. 😆 The coating restored the shine of my car to what it had since it was new! They worked very carefully. I would definitely use their services again. -
h t2025-12-31
-
sugi2025-12-06カーフィルムを施工していただきました。Web問い合わせから対面、施工後の説明まで丁寧に対応していただきました。ありがとうございました。 (Translated by Google) They installed car film for me. They hand...カーフィルムを施工していただきました。Web問い合わせから対面、施工後の説明まで丁寧に対応していただきました。ありがとうございました。
(Translated by Google)
They installed car film for me. They handled everything from my online inquiry to the meeting in person and the explanation after installation was completed with great care. Thank you very much. -
MKS2024-02-16すべての作業がプロ中のプロです。 (Translated by Google) Every aspect of the work is done by true professionals.すべての作業がプロ中のプロです。
(Translated by Google)
Every aspect of the work is done by true professionals. -
shima sun2022-04-08カーフィルムを施工していただきました。急なお願いにも柔軟に対応していただき、ありがたかったです。 (Translated by Google) I had my car film installed. I was grateful that they were flexible and able...カーフィルムを施工していただきました。急なお願いにも柔軟に対応していただき、ありがたかったです。
(Translated by Google)
I had my car film installed. I was grateful that they were flexible and able to accommodate my sudden request. -
naru toshi2021-03-24自分の車のテールランプの交換に行きました。昔からここにお店があるのは知ってましたが、初めて寄らせてもらいました。作業スタッフの方も、受付の女性の方も、とても対応が良くて、また来たいなぁ、と思えるお...自分の車のテールランプの交換に行きました。昔からここにお店があるのは知ってましたが、初めて寄らせてもらいました。作業スタッフの方も、受付の女性の方も、とても対応が良くて、また来たいなぁ、と思えるお店でした。
お店自体はそんなに大きくはないですが、キレイなお店でした。
駐車場もそれほど大きくはないので、お店に行かれる際は、予め電話して聞いてから行かれると、イイと思います。
値段は相場が分からないので、何とも言えませんが…。
カーフィルムの貼り付けや、コーティングをメインにされてますが、お店の方の話では、車検や修理もされてるみたいです。エアロパーツの取り付け、オーディオ等の取り付けもされてるみたいです。今日の自分の様に、パーツの持ち込みの取り付けも行ってくれますので、自分で買って取り付けに自信が無い方は、1度寄られてみるとイイと思います。
(Translated by Google)
I went to have my car's taillights replaced. I've known about this shop for a long time, but this was my first time visiting. Both the staff and the receptionist were very helpful, making it a place I'd like to return to.
The shop itself isn't very big, but it was clean.
The parking lot isn't very large either, so I recommend calling ahead to check parking before you go.
I can't really comment on the price as I'm not familiar with the going rate...
They mainly do car film application and coating, but according to the staff, they also do vehicle inspections and repairs. They also install aero parts and audio systems. They'll even install parts you bring in, like I did today, so if you've bought parts and aren't confident in installing them yourself, I recommend checking them out. -
玉田慶太(頭文字K)2021-03-18
-
武藤省二2020-05-23
-
aaa2019-07-19
-
信久石川2019-03-15
-
小久保元介2018-05-05
クチコミがございませんでした。